Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
kulturna sabotazKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Reklamná sabotáž optikou teórie "stratégií" a "taktík" Michela de Certeau
(Beáta Révayová)2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/afvtm/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Umění antireklamy. Literární tvorba Michala Hvoreckého jako projev kulturní, reklamní sabotáže.
(Barbora Ambrozová)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/q04t4/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Mediální aktivismus a jeho projevy ve společnosti s nástupem nových médií
(Kateřina Vágnerová)2010, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w59ud/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Rozšířená realita jako nové médium pro situacionistické strategie
(Tomáš Giesl)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ejluy/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma