Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
kulturni produktKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Po stopách rodu Silva Tarouca. Volnočasový produkt.
(Kalová Kalová)2022, Diplomová práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/rdzj5/ | Historická studia / Kulturní dědictví v regionální praxi | Práce na příbuzné téma
Mysteria Pragensia jako produkt kulturního turismu
(Barbora Hrabáková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/56444 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Návrh metodiky pro tvorbu produktu Kulturní krajina
(Raluca Arvunescu)2016, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/14591/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Svatby jako specifický produkt cestovního ruchu
(Barbora Šlehoferová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/divef/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
(Eliška Kubíčková)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//i672ga// | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Mediální konstrukce produktu: pivo jako socio-kulturní fenomén v televizní reklamě
(Jakub Ročňák)2009, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jlunj/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Globální média, minority a kulturní hybridizace
(Veronika Bröcknerová)2012, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/upkl7/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
StarDance jako globální televizní formát: komparativní analýza české a britské verze pořadu s důrazem na efekty glokalizace a kulturní hybridizace
(Kateřina Vítková)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xb5gn/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace produktů firmy
(Radka Pojerová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11133/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
Netradiční produkt turismu jako prostředek zvýraznění atraktivity destinace
(Jolana Píčová)2016, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB9319 | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma