Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
kupni rozhodovaniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Faktory ovlivňující kupní rozhodování spotřebitelů při koupi automobilu konkrétní značky
(Veronika Zvoníčková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//ox98ly// | Magisterské programy (Ing.) / | Práce na příbuzné téma
Emoce a jejich vliv na kupní rozhodování spotřebitele
(Daria Mudarisova)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85288 | Management / | Práce na příbuzné téma
Vliv slev na kupní rozhodování
(Kateřina Masopustová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83114 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv sociálního prostředí na kupní rozhodování na trhu spotřební elektroniky
(Eliška Bugáňová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80098 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv vnějších faktorů na kupní rozhodování spotřebitelů ve sféře módy pro mladé
(Barbora Nováková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84823 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Vliv primárních skupin na kupní rozhodování studentů
(Sofiya Fomina)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/81733 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv hudby v reklamě na kupní rozhodování spotřebitele
(Marie Damborská)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mfv63/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv omaku potahových tkanin autosedaček na kupní rozhodování zákazníka
(Simona Kmeťová)2018, Bakalářská práce, Fakulta textilní / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//ig77fe// | Textil / Textilní marketing | Práce na příbuzné téma
Analýza vlivu značky na kupní rozhodování spotřebitelů v internacionálním kontextu
(Kateřina Komárková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/55620 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza trhu s českou přírodní kosmetikou a vliv vzhledu produktu na kupní rozhodování
(Denisa Lampířová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73963 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma