Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
kvality cteniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Role užité metody výuky čtení v procesu budování čtenářských dovedností žáků 1. stupně ZŠ
(Aneta PODOLEWSKÁ)2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//vhjkzg// | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol | Práce na příbuzné téma
Analýza čtenářské úrovně žáků 3. ročníku ZŠ se zaměřením na různé metody čtení
(Iva CAHOVÁ)2019, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//0519oh// | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol | Práce na příbuzné téma
Role užité metody výuky čtení v procesu budování čtenářských dovedností žáků 1. stupně ZŠ
(Nela ONDROUŠKOVÁ)2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//h6c5ps// | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol | Práce na příbuzné téma
Čtení s porozuměním u žáků 2. ročníku ZŠ
(Dominika BAKONČÍKOVÁ)2019, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//53kqj5// | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol | Práce na příbuzné téma
Metody výuky čtení a formování čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně ZŠ v prostředí školy
(Marcela KRIHOVÁ)2016, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//z6282c// | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol | Práce na příbuzné téma
Metody výuky čtení a formování čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně ZŠ v prostředí školy
(Petra VRBOVÁ)2016, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//g5n9p2// | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol | Práce na příbuzné téma
Analýza čtenářské úrovně žáků 1. - 3. ročníků se zaměřením na genetickou metodu čtení
(Karolína FRČKOVÁ)2019, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//36zg02// | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol | Práce na příbuzné téma
Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ
(Klára Zatloukalová)2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dwwrj/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti žáků vyučovaných odlišnými metodami výuky počáteční čtení
(Monika HOLUŠOVÁ)2013, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//wqp0os// | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol | Práce na příbuzné téma
Specifika genetické metody čtení ve srovnání s analyticko syntetickou metodou
(Milena NOVOTNÁ)2010, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//3iiuff// | Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol | Práce na příbuzné téma