Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
l'orealKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Firemný image a komunikácia spoločnosti L´Oréal
(Natália Mesárošová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80091 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Fundamentální analýza akcie společnosti L'Oréal S.A.
(Martin Fabián)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94009 | Finance / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace značky proti akné La Roche Posay společností L´Oréal
(Leyla Talybova)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84692 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Consumer perception of the dermo cosmetics brand in the Czech Republic, Slovakia, and Hungary: case study L´Oréal Vichy
(Nikola Lomenčíková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88002 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Transformace Controllingu ve společnosti L'Oréal Česká republika . Yana Zborets
(Yana Zborets)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94777 | Management / | Práce na příbuzné téma
Improvement of the Brand Development Strategy (on the example of L’Oréal Paris in Moscow)
(Ekaterina Samoylova)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//1xuz2p// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Strategická a finančná analýza spoločnosti L'ORÉAL Česká republika s.r.o.
(Lýdia Firkaľová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80841 | Finance a účetnictví / Finance a oceňování podniku | Práce na příbuzné téma
Brandingová strategie značky L'Oréal pro Česko
(Sára Janíčková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//fhrwyu// | Bakalářský program EM (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Internacionální marketing firmy l´OREAL
(Ondřej Machek)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/21470 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Podstata rozhodování a nákupního chování zákazníka při koupi kosmetických výrobků značky L’Oréal
(Adrianna Růžičková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ti57p/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma