Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
l'oreal parisKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Au-delà de la beauté : la découverte des stratégies linguistiques dans le slogan et annonces publicitaires de L’Oréal Paris
(Paula Balážiová)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gzkia/ | Francouzský jazyk a literatura / | Práce na příbuzné téma
Analýza sociálních sítí a jejich využití pro marketingové účely ve společnosti L’oreal Paris.
(Kieu Anh Trinhová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83593 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové komunikace značky L'Oréal Paris
(Yana Boronina)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13788/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
Improvement of the Brand Development Strategy (on the example of L’Oréal Paris in Moscow)
(Ekaterina Samoylova)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//1xuz2p// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Analýza důvěryhodnosti ţebříčků Brand Finance a Inter Brand na příkladu ocenění ochranné známky L´Oréal Paris
(Tereza Nejezchlebová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44776 | Finance a účetnictví / Finance | Práce na příbuzné téma
Marketingové komunikace značky L´Oréal Paris
(Thanh Hang Nguyen)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52995 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Le succés de la communication marketing de la marque L'Oréal Paris en République Tcheque
(Valentýna MICHÁLKOVÁ)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//r6wjuz// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma
Rozdíly a postupy v propagaci produktů mass-marketu a luxusních produktů ve společnosti L’Oreal Česká republika, s.r.o.
(Kateřina Rosická)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pr6g6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingovej komunikácie značky L'Oréal Paris
(Miroslava Slimáková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/24314 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy jako nástroj konkurenčního boje proti slevám na příkladu společnosti L Oreal
(Adam Ježek)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34002 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma