Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
l'oreal.Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Věrnostní programy jako nástroj konkurenčního boje proti slevám na příkladu společnosti L Oreal
(Adam Ježek)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34002 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Supply chain management ve společnosti L'oreal ČR
(Kateřina Šenkýřová)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/19367 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Srovnání efektivitity promočních aktivit vybraných značek firmy L´oreal v různých typech prodejen
(Monika Semeráková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/25346 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Barriers of attracting male top talents for L'Oréal: Qualitative Study
(Sarah Schwind)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73973 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Analýza důvěryhodnosti ţebříčků Brand Finance a Inter Brand na příkladu ocenění ochranné známky L´Oréal Paris
(Tereza Nejezchlebová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44776 | Finance a účetnictví / Finance | Práce na příbuzné téma
Finanční analýza společnosti a prognóza budoucího vývoje L’OCCITANE Central Europe s.r.o
(Yana Lashuk)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80164 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace divize aktivní kosmetiky společnosti L'Oréal
(Anastasia Butakova)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/57579 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Kulturní aspekty mezinárodní marketingové komunikace společností L'Oréal a Oriflame
(Petra Kredatusová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44940 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Odhad hodnoty spoločnosti L'Oréal Česká Republika s.r.o.
(Alena Lacková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48653 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma