Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
l?orealKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Consumer perception of the dermo cosmetics brand in the Czech Republic, Slovakia, and Hungary: case study L´Oréal Vichy
(Nikola Lomenčíková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88002 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace značky proti akné La Roche Posay společností L´Oréal
(Leyla Talybova)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84692 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Strategická a finančná analýza spoločnosti L'ORÉAL Česká republika s.r.o.
(Lýdia Firkaľová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80841 | Finance a účetnictví / Finance a oceňování podniku | Práce na příbuzné téma
Internacionální marketing firmy l´OREAL
(Ondřej Machek)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/21470 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Podstata rozhodování a nákupního chování zákazníka při koupi kosmetických výrobků značky L’Oréal
(Adrianna Růžičková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ti57p/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní programy jako nástroj konkurenčního boje proti slevám na příkladu společnosti L Oreal
(Adam Ježek)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34002 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Supply chain management ve společnosti L'oreal ČR
(Kateřina Šenkýřová)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/19367 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Srovnání efektivitity promočních aktivit vybraných značek firmy L´oreal v různých typech prodejen
(Monika Semeráková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/25346 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Barriers of attracting male top talents for L'Oréal: Qualitative Study
(Sarah Schwind)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73973 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Analýza důvěryhodnosti ţebříčků Brand Finance a Inter Brand na příkladu ocenění ochranné známky L´Oréal Paris
(Tereza Nejezchlebová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44776 | Finance a účetnictví / Finance | Práce na příbuzné téma