Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
la communicationKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
La mobilité et la coopération internationales comme un outil pour développer la compétence interculturelle de communication dans les écoles
(Zdeněk Lengál)2021, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gntxx/ | Učitelství francouzského jazyka pro základní školy / | Práce na příbuzné téma
De L'Importance de la gestion de la communication au sein des équipes-projets interculturelles et virtuelles - Une Étude de cas
(Christelle MIRAMON)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//jl9tth// | Regional and European Project Management / | Práce na příbuzné téma
La comparaison de la communication marketing de Studio Bart et de Dharma Yoga
(Tereza SLAVÍKOVÁ)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//jnlwms// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma
L'analyse de la communication marketing orienté vers la course d'endurance 24 Heures du Mans
(Bára LIBOSVAROVÁ)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//ap93me// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma
Analyse de la communication marketing et de la gestion du biathlon en République tcheque
(Laura RACINOVÁ)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//6d4qbm// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma
Le succés de la communication marketing de la marque L'Oréal Paris en République Tcheque
(Valentýna MICHÁLKOVÁ)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//r6wjuz// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma
Position de la marque Dermacol sur le marché tcheque du point de vue de la stratégie marketing et de communication
(Petra RACHVALOVÁ)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//0glpe3// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma
La communication interculturelle des affaires en théorie et en pratique - le cas franco-tcheque
(Veronika MOLINOVÁ)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//3vzwr9// | Francouzská filologie / Francouzská filologie se specializací na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma
Le matériel didactique pour le développement de la compétence de communication en classe de FLE
(Radka Koloničná)2018, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vwjkz/ | Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - francouzský jazyk | Práce na příbuzné téma
L’évolution de la désignation des technologies de communication (GSM, réseaux sociaux) dans un corpus de rap francophone
(Katarína Šimková)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sgx4n/ | Francouzský jazyk a literatura / | Práce na příbuzné téma