Theses on the same topic (having an identical keyword):
la marqueKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Position de la marque Dermacol sur le marché tcheque du point de vue de la stratégie marketing et de communication
(Petra RACHVALOVÁ)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//0glpe3// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Theses on a related topic
Le succés de la communication marketing de la marque L'Oréal Paris en République Tcheque
(Valentýna MICHÁLKOVÁ)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//r6wjuz// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Theses on a related topic
La strategie des produits de la marque Chanel
(Lenka Zechmeisterová)2010, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Palackého
• http://theses.cz/id//o9akkb// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Theses on a related topic