Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
la marqueKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Position de la marque Dermacol sur le marché tcheque du point de vue de la stratégie marketing et de communication
(Petra RACHVALOVÁ)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//0glpe3// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma
Le succés de la communication marketing de la marque L'Oréal Paris en République Tcheque
(Valentýna MICHÁLKOVÁ)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//r6wjuz// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma
La strategie des produits de la marque Chanel
(Lenka Zechmeisterová)2010, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Palackého
• http://theses.cz/id//o9akkb// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma