Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
la strategie marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Position de la marque Dermacol sur le marché tcheque du point de vue de la stratégie marketing et de communication
(Petra RACHVALOVÁ)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//0glpe3// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma
La comparaison de la stratégie marketing d´une grande et d´une petite entreprise : l´exemple des maisons d´édition Hachette Livre et Les Solitaires Intempestifs
(Alexandra BALÁŽOVÁ)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//ipxx3a// | Francouzská filologie / Francouzská filologie se specializací na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma
La stratégie marketing dans les réseaux sociaux et la relation des influenceurs avec les entreprises en Italie et en France
(Viola ANTONETTI)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//fybmdt// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma
La comparaison de la communication marketing de Studio Bart et de Dharma Yoga
(Tereza SLAVÍKOVÁ)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//jnlwms// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma
Le marketing du livre : L´exemple de Gallimard
(Petra PRIEČKOVÁ)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//jibvts// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma
Le marketing du livre : L´exemple de Gallimard
(Petra PRIEČKOVÁ)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//b86z0q// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma
Le marketing international d'IKEA
(Ema GAŠPAROVÁ)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//n5zi5j// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie firmy La Lorraine
(Jana Pokorná)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ynyhlq// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie společnosti LA LINEA s.r.o.
(Dalibor Hudák)2017, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//8qyw3o// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Les stratégies de marketing des marques de produits de beauté francophones
(Dilyara BEKMUKHAMBETOVA)2023, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//7qiyug// | Cizí jazyky pro komerční praxi / Cizí jazyky pro komerční praxi - francouzština | Práce na příbuzné téma