Theses on the same topic (having an identical keyword):
lateralni marketingKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Použití kvantitativních metod pro podporu rozhodování při stanovení základní strategie cíleného marketingu a Marketing Engineering
(Tomáš Kryst)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/41917 | Kvantitativní metody v ekonomice / Ekonometrie a operační výzkum | Theses on a related topic
Využití laterálního marketingu v kulturním sektoru
(Karoline Wunschová)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p5lab/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Theses on a related topic
MARKETINGOVÁ STRATEGIE PRO ZNAČKU CORNY
(Monika Schejbalová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/38395 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Komunikační strategie společnosti LASSELSBERGER, s.r.o. v roce 2010
(Pavla Nováková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wgg8b/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Metodologie uvedení nového produktu na trh s využitím nástrojů marketingové komunikace.
(Lenka ČARKOVÁ)2009, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//k887as// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic