Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
lees-marshment modelKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Politický marketing a volebná kampaň v Českej republike v roku 2006
(Monika Dudášová)2010, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Palackého
• http://theses.cz/id//k36gl2// | Politologie / Politologie a evropská studia | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikace hnutí "ANO 2011" na základě teorií politického marketingu a populismu
(Martin URBANÍK)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//5c4wbl// | Politologie / Politologie a evropská studia | Práce na příbuzné téma
Politický marketing
(Veronika Nováková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wfx12/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Politický marketing hnutí ANO před volbami do Senátu v roce 2018
(František Novotný)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n0iwp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
(Petra Šantorová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fltt7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Krajské volby v ČR 2008 z pohledu volební kampaně
(Eva Vojtíšková)2010, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dxvhu/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Politický marketing - jeho specifika a význam pro rozvoj moderní demokracie
(Jiří Štěrba)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zt0h0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Volby 2006 - Volební strategie a využívání politického marketingu v České republice
(Anna Matušková)2009, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cqxpw/ | Politologie (čtyřleté) / Politologie | Práce na příbuzné téma
Vnímání možností participace straníků s ohledem na orientaci strany na politickém trhu
(Richard Horák)2017, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xsjew/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma