Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
level dizajnKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Level dizajn v RPG hrách s otvoreným svetom
(Marek Čierny)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/r5kuw/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Keď sa dizajn stretáva s obyvateľom: Mestské rytmy, plánovanie verejného priestoru a seniori v Brne.
(Lýdia Grešáková)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sqtoh/ | Sociologie / | Práce na příbuzné téma
Obtiažnosť v digitálnych hrách: prípadová štúdia hry Devil May Cry 4
(Marek Čierny)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qmevu/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Phobias in Virtual Reality
(Filip Zlacký)2023, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cximt/ | Vizuální informatika / Vývoj počítačových her | Práce na příbuzné téma