Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
library marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
(Anna Cheblokova)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sjqg7/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů library advocacy k prosazování zájmů vysokoškolských knihoven: návrh aplikace pro fakultní knihovny Masarykovy univerzity
(Marika Hrubá)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nfchz/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Produktový marketing v prostředí veřejných knihoven
(Kateřina Slámová)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/v2nxf/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Conjoint analýza jako nástroj pro podporu služeb knihoven s aplikací v Městské knihovně Náchod
(Marta Lelková)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zevf4/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Data-driven Marketing
(Igor Hrifanov)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83341 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace knihoven v ČR
(Karolína Vyhlasová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q3b5p/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma