Theses on the same topic (having an identical keyword):
linguistic means in advertisingKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
(Kristýna Mráková)2014, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rcb7p/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy | Theses on a related topic
Spezifika der Werbung für technische Produkte. Eine Analyse am Beispiel der Werbung für Handwerkerbedarf
(Sabina Rotreklová)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m8gxc/ | Německý jazyk a literatura / | Theses on a related topic
Sprachliche und außersprachliche Mittel der Werbung - Vergleich der deutschen und japanischen Werbung
(Pavlína Tesařová)2015, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a93uu/ | Filologie (čtyřleté) / Německý jazyk | Theses on a related topic
Fremdsprachige Elemente in der Werbung
(Aneta RADOVÁ)2015, Bakalářská práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//8wobzy// | Specializace v pedagogice / Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání | Theses on a related topic
Persvazivní jazykové prostředky v německé a české reklamě na mobilní telefony.
(Zlata Hokrová)2012, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ib2of/ | Filologie (čtyřleté) / Německý jazyk | Theses on a related topic