Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
loajalita ke znackamKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování povědomí o značce a loajality ke značce prostřednictvím sociálních sítí
(Barbora SOPKOVÁ)2012, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vk9yzk// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Příznaky věrnosti ke značce
(Ekaterina Sorokina)2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//bctyeo// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Vliv věrnostních programů založených na ekono-mických pobídkách na věrnost ke značce
(Mojmír ŠPALEK)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//tnef28// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování loajality zákazníka ke značce Linde
(Lucie Hájková)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/15876 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma