Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
loajalita zakazniku b2bKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komunikační strategie pro zvyšování zákaznické loajality na B2B trhu
(Veronika Jakubová)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//lytlhj// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Implementace B2B marketingu v neziskové organizaci AIESEC
(Kristýna Pavlová)2018, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/yn9qah/ | Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích | Práce na příbuzné téma
Inovace věrnostního programu vybrané společnosti působící na trhu B2B
(Andrea Nováková)2018, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/5qjgd8/ | Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku | Práce na příbuzné téma
Měření spokojenosti zákazníků firmy na B2B trhu
(Barbora Kotasová)2014, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/101902 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako nástroj podpory prodeje na trzích B2B
(Kateřina Hrubešová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/32004 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Zákaznická zkušenost s digitálními kanály u průmyslových firem
(Elina Stocker)2022, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//iwfyh0// | Economics and Management / Management and Economics | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie ke zvýšení loajality zákazníků na trhu podniků a institucí
(Kateřina Hrušková)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/uyh71/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníků a jejich loajalita jako faktor dlouhodobě udržitelné konkurenční výhody
(Veronika Techlová)2012, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/43255 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma