Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
loajalita zakazniku brandKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh marketingové strategie k posílení brandu a zvýšení loajality zákazníků společnosti COOLNA Z&M s. r. o.
(Zdeněk Řeháček)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//a0d586// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza loajality zákazníků ke značce
(Štěpánka ULČOVÁ)2021, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//xszele// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza spokojenosti a loajality zákazníků ke značce
(Veronika BÍLÁ)2020, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//7wl763// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Projekt zavedení udržitelných praktik v hotelu pro zvýšení loajality zákazníka ke značce
(Kamila Opravilová)2022, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//9wzok1// | Ekonomika podniku a podnikání / Podnikání ve službách cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
The Impact of Finnair's CSR Activities on Its Brand Performance
(Kateřina Soukupová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85964 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
(Štěpán Najman)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87538 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující loajalitu zákazníka
(Radek Šikola)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tq7jr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza věrnostního programu jako nástroje zvyšování loajality zákazníků značky NEXT
(Monika Glaserová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46529 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
(Karel Kučerovský)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82829 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma