Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
loajalita znacceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Projekt zavedení udržitelných praktik v hotelu pro zvýšení loajality zákazníka ke značce
(Kamila Opravilová)2022, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//9wzok1// | Ekonomika podniku a podnikání / Podnikání ve službách cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Analýza věrnostního programu jako nástroje zvyšování loajality zákazníků značky NEXT
(Monika Glaserová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46529 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Budování loajality zákazníka ke značce Linde
(Lucie Hájková)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/15876 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv věrnostních programů založených na ekono-mických pobídkách na věrnost ke značce
(Mojmír ŠPALEK)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//tnef28// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
(Tamara Saakova)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ednu8/ | Právo v podnikání / | Práce na příbuzné téma
Analýza loajality návštěvníků multikin CineStar
(Tereza Hliňáková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75349 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Věrnost značce na trhu stavebního spoření v České republice
(Martin Solnička)2007, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/4708 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma