Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
local brandsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Multinational brands versus local brands on the Czech market
(Karolina Pořízková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ftn89/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
The Branding Dilemma: Why Local Brands Might Be Stronger Than Global Brands?
(Duygu Bozkir)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/13740 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Local Brands Acquired by Global Corporations – Impacts on Marketing Strategy
(Alexander Belogorodskiy)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/59248 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Global Marketing and Local Culture: The Case of Škoda in Turkey
(Aybüke Uzsoylu)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j87sm/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy
(Nadezhda Axyonova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yzs0d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma