Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
lovemarksKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Brand Attachment through Lovemarks
(Anastasiya Morozova)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bgzl1/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Identifikace postojů studentů k lovemarks
(Vendula Prokopová)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149425 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Srovnání lovemarks mezi generacemi X a Y
(Ludmila Blažková)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/121994 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza konceptu lovemarks ve sportovním průmyslu
(Petr Pachač)2014, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/102876 | Ekonomika a management / Sportovní management | Práce na příbuzné téma
Lovemarks jako jedna z variant vytváření kreativních reklamních konceptů
(Klára Jandová)2013, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//dovk6l// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Umění třiceti vteřin v reklamní kampani společnosti T-Mobile
(Dita REICHOVÁ)2005, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5kklz2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma