Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
luxuryKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
International Marketing Strategies for Small Luxury Business: LaSphera Case Study
(David Voráček)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86906 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Factors influencing the consumer behavior of Russian citizens towards luxury goods
(Maria Babenkova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82827 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
International expansion of fast and luxury fashion brands in the Central Europe: The case of Zara and Prada
(Daria Ulianova)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88935 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Assessment of the Financial Position and Performance of the Chosen Companies in the Luxury Goods Industry
(Violetta Anufrieva)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//t8sqly// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
(Štěpán Najman)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87538 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
The Impact of Social Media on Chinese Consumers' Luxury Goods Consumption Behavior
(Ruijie Yan)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91088 | International Business / | Práce na příbuzné téma
The Impact of CSR Practices on the Czech Buying Decision Process within the Luxury Fashion Industry
(Kristýna Miturová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91098 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Motivation for purchase of luxury goods: The case of the Czech Republic and Armenia
(Naděžda Galustjan)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78731 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Counterfeiting: Fake Goods Production and its Impact on the Market of Luxury Brands in the U.S.A. and China
(Ariuna Choizhalsanova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82859 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma