Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
luxury brand.Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
International Marketing Strategies for Small Luxury Business: LaSphera Case Study
(David Voráček)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86906 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Corporate Social Responsibility and Brand Trust in Luxury
(Alexandra Ganzyuk)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78240 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
(Štěpán Najman)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87538 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Luxury Brands in Digital Age - Keeping up With Changing Customers
(Nataša Savić)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69146 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
International Distribution as Communication Tool. What Builds Experience and Value Creation in Luxury Retail Setting?
(Marija Tisovski)2009, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/32440 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza oblasti Luxury marketingu značky Chanel
(Barbora HAMPLOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//8fqnf2// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Country of origin effect and the impact of brand nationality on the perception of quality in the luxury goods market
(Silvie Dittertová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48052 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Návrh strategie luxury marketingu značky Christian Dior
(Denisa Kalakajová)2021, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//kt85rl// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana
(Emmanuella Naa Komiley Tetteh)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gx1vfp// | Management and Marketing / | Práce na příbuzné téma
Der Einfluss der Marke auf den Wert eines Unternehmens: Die geheimnisvolle Kraft einer Luxusmodemarke
(Světlana Beránková)2021, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//bbku1y// | Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma