Theses on the same topic (having an identical keyword):
luxury brandsKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Celebrity Brand Ambassador’s Influence on Consumers’ Decision Making of Luxury Fashion Brands
(Thái Hoàng Yến Nguyễn)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91705 | International Business / | Theses on a related topic
Understanding Generation Z's Influence on the Future of Luxury Brands
(Alban Gagnaux)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93652 | International Management / | Theses on a related topic
Counterfeiting: Fake Goods Production and its Impact on the Market of Luxury Brands in the U.S.A. and China
(Ariuna Choizhalsanova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82859 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Theses on a related topic
Co-Branding between Luxury Fashion Brands and Mass Fashion Brands
(Svetlana Khaustova)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/38958 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
International expansion of fast and luxury fashion brands in the Central Europe: The case of Zara and Prada
(Daria Ulianova)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88935 | International Business / | Theses on a related topic
Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
(Marek Běloch)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92083 | International Management / | Theses on a related topic
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
(Andrea Maria Ivanof)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85945 | International Business - Central European Business Realities / | Theses on a related topic
DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS
(Sofia Kornas)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84513 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
(Štěpán Najman)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87538 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Luxury Brands in Digital Age - Keeping up With Changing Customers
(Nataša Savić)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69146 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic