Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
luxury consumerKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Celebrity Brand Ambassador’s Influence on Consumers’ Decision Making of Luxury Fashion Brands
(Thái Hoàng Yến Nguyễn)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91705 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Factors influencing the consumer behavior of Russian citizens towards luxury goods
(Maria Babenkova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82827 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Consumption and Consumers' Behaviour Analysis of Luxury Goods in China
(Xiaorui Wang)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//4ym9a3// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Consumer behavior and symbolic boundaries
(Murad Musazade)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/q2bh1/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Consumer Behavior towards Purchasing of Luxury Goods
(Nataliya Khaustova)2011, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//mwxouj// | Agricultural Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Chinese consumers' purchasing motivation of luxury products online
(Xinyu Liu)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86845 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
Marketing Strategies in the Luxury Industry
(Melissa Lee-Palis)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48654 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
International Distribution as Communication Tool. What Builds Experience and Value Creation in Luxury Retail Setting?
(Marija Tisovski)2009, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/32440 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
MARKETING LUXUSNÍCH ZNAČEK: KONSEKVENCE CHOVÁNÍ ČÍNSKÝCH SPOTŘEBITELŮ
(Yiying GUO)2014, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ucfrzr// | Ekonomika a management / Management and Economics | Práce na příbuzné téma
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
(Uyuki Tanaka)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qikeo/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma