Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
luxury fashionKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Consumers Behavior in Luxury Fashion Segment
(Yekaterina Kalymbekova)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rg94y/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Celebrity Brand Ambassador’s Influence on Consumers’ Decision Making of Luxury Fashion Brands
(Thái Hoàng Yến Nguyễn)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91705 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Luxury Fashion Marketing
(Thu Hien NGUYEN)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//gf0lgl// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
(Andrea Maria Ivanof)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85945 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
The Latest Trends in the Global Luxury Fashion Market – The Case of Russia
(Nikita Shuvatov)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91053 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS
(Sofia Kornas)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84513 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
The Impact of CSR Practices on the Czech Buying Decision Process within the Luxury Fashion Industry
(Kristýna Miturová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91098 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
International expansion of fast and luxury fashion brands in the Central Europe: The case of Zara and Prada
(Daria Ulianova)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88935 | International Business / | Práce na příbuzné téma
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
(Štěpán Najman)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87538 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Phygital Transformation and the Modern Customer of Luxury Fashion
(Jan Kovář)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91654 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma