Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
luxury fashion marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Luxury Fashion Marketing
(Thu Hien NGUYEN)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//gf0lgl// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
(Andrea Maria Ivanof)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85945 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Fashion Marketing
(Andrea Hubálková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/ntcfy/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Fashion marketing luxusních značek se zaměřením na generaci millennials
(Quynh Trang Pham)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74065 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketing, luxus a Unique Fashion Week
(Kristýna Boková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/57603 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Marketing Strategies in the Luxury Industry
(Melissa Lee-Palis)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48654 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (soubor kazuistik)
(Michaela Němcová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tj8bt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Exploring the horizon of High-End Fashion amongst Gen Z in India
(Kanika Verma)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93657 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Génération Y et marketing de mode des marques de pret-a-porter dans l'industrie de mode - Le cas de Chanel
(Darina UJOVÁ)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//233kpi// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace výrobce luxusních módních doplňků
(Nikola Klasovská)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/flhun/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma