Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
luxury productsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Luxury: Timeless or temporary? What do generations tell about luxury products?
(Radka Šimková)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//s2gpm6// | Economics and Management / European Agrarian Diplomacy | Práce na příbuzné téma
The Impact of Covid-19 on Consumer Purchase Decision of Luxury Products in the Kingdom of Saudi Arabia
(Raoah Marghalani)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83885 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Chinese consumers' purchasing motivation of luxury products online
(Xinyu Liu)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86845 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
Luxury consumption during hard times: Understanding the relationship between consumers’ emotional states and luxury consumption
(Megi Domi)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86894 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Marketing of luxury products
(Yana Shamina)2009, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/31676 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
The Representation of Luxury Products in Printed Advertisements
(Tereza Polášková)2014, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//baxq6l// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Marketing Strategies in the Luxury Industry
(Melissa Lee-Palis)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48654 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
MARKETING LUXUSNÍCH ZNAČEK: KONSEKVENCE CHOVÁNÍ ČÍNSKÝCH SPOTŘEBITELŮ
(Yiying GUO)2014, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ucfrzr// | Ekonomika a management / Management and Economics | Práce na příbuzné téma
Contrefaçon des produits de luxe : phénomene contemporain
(Lucie ŠÁLKOVÁ)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//7mdmsa// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma