Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
luxuryKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Factors influencing the consumer behavior of Russian citizens towards luxury goods
(Maria Babenkova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82827 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
The Today's Relevance of Anti-Laws in Luxury Marketing
(Madina Ismailova)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91061 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
(Štěpán Najman)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87538 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Millennial-oriented marketing of luxury goods: a need for CSR
(Anna Tubert)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75934 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
The Impact of CSR Practices on the Czech Buying Decision Process within the Luxury Fashion Industry
(Kristýna Miturová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91098 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
The Latest Trends in the Global Luxury Fashion Market – The Case of Russia
(Nikita Shuvatov)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91053 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
(Richard Kapusta)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91127 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
International expansion of fast and luxury fashion brands in the Central Europe: The case of Zara and Prada
(Daria Ulianova)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88935 | International Business / | Práce na příbuzné téma
The Impact of Social Media on Chinese Consumers' Luxury Goods Consumption Behavior
(Ruijie Yan)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91088 | International Business / | Práce na příbuzné téma