Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
luxusni marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Today's Relevance of Anti-Laws in Luxury Marketing
(Madina Ismailova)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91061 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Marketing luxusního produktu - služeb svatební agentury
(Adéla Štanderová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nhskk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
(Vladyslava Molodzinovska)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82969 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Luxury Fashion Marketing
(Thu Hien NGUYEN)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//gf0lgl// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketing luxusní značky Dior
(Pavla Sedláková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69958 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketing luxusních značek
(Milena Charvátová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n6z4b/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
X Marketing strategy of luxury brands
(Constance Vasak)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69435 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
MARKETING LUXUSNÍCH ZNAČEK: KONSEKVENCE CHOVÁNÍ ČÍNSKÝCH SPOTŘEBITELŮ
(Yiying GUO)2014, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ucfrzr// | Ekonomika a management / Management and Economics | Práce na příbuzné téma
Fashion marketing luxusních značek se zaměřením na generaci millennials
(Quynh Trang Pham)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74065 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Millennial-oriented marketing of luxury goods: a need for CSR
(Anna Tubert)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75934 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma