Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
luxusni modaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Brand audit maloobchodního podniku s luxusní módou Studio Cielo jako nástroj pro jeho posílení pozice na trhu
(Dominika Zíková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89792 | Management / | Práce na příbuzné téma
Kdo kupuje luxusní českou módu?
(Monika Hříchová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/53319 | Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie | Práce na příbuzné téma
Dopad trendu udržitelnosti na Haute Couture a na luxusní oděvní značky
(Alžběta Kirschnerová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80275 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Užívání influencerů při kampaních v luxusním odvětví módy v České republice
(Filip Vosáhlo)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//ge7k1p// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Specifika komunikace se zákazníky u prodeje luxusních značek
(Kateřina Cempírková)2019, Bakalářská práce, Fakulta textilní / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//05mzm2// | Textil / Textilní marketing | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní chování gen Z na trhu s luxusním zbožím
(Viktorie Oderská)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80429 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Problematika falzifikace a ověřování pravosti produktů luxusních módních značek
(Alžběta Kirschnerová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88462 | Arts Management / | Práce na příbuzné téma
Fashion marketing luxusních značek se zaměřením na generaci millennials
(Quynh Trang Pham)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74065 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Móda jako sebevyjádření mladých Číňanů
(Sára KOHLOVÁ)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//dxty3z// | Filologie / Čínská filologie | Práce na příbuzné téma
Postoje a vnímání luxusních módních značek na českém trhu
(Adéla Šilhánová)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//bacn80// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku | Práce na příbuzné téma