Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
luxusni produktKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Rozdíly a postupy v propagaci produktů mass-marketu a luxusních produktů ve společnosti L’Oreal Česká republika, s.r.o.
(Kateřina Rosická)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pr6g6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing luxusního produktu - služeb svatební agentury
(Adéla Štanderová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nhskk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace luxusních produktů na příkladu dámských šperků
(Fatima Daurova)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/banmf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Problematika falzifikace a ověřování pravosti produktů luxusních módních značek
(Alžběta Kirschnerová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88462 | Arts Management / | Práce na příbuzné téma
Budování značky s positioningem jako luxusní značka
(Jakub Bůšek)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//ph6oq7// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma