Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
luxusni znackaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza kontaktních bodů mezi cílovou skupinou „generace Z“ a vybranou značkou luxusní kosmetiky
(Petra Myslivečková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76534 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza odlišností v chování spotřebitelů na trhu luxusní kosmetiky v závislosti na způsobu nakupování
(Barbora Štěpánková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71606 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Strategie získávání nových zákazníků pro luxusní značku
(Gabriela Bartošová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/30524 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Využití e-marketingu při propagaci luxusní značky W LINIE na českém a slovenském trhu
(Jan Chocholáč)2014, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//sjfg2a// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingové nástroje v segmentu s luxusními šperky a preference luxusních šperkařských značek
(Julie Hojdyszová)2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//y1c1pq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace luxusních značek (na příkladu značky Bomma)
(Tereza Šťastná)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74996 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix luxusních značek v aplikaci na značku Moser
(Hana Křemenáková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/55782 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu | Práce na příbuzné téma
Mezinárodní a čínský trh s luxusním zbožím: čínské luxusní zboží v České republice
(Helena Čengerová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/39006 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Diferenciace produktů luxusních značek v ČR
(Aibol Gablakhat)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84911 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Strategie řízení prémiových značek se zaměřením na značku Grom
(Lucie Brožová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84461 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma