Theses on the same topic (having an identical keyword):
luxusni znackyKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Marketingová strategie značky Gaggenau na trhu
(Robin Brázda)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82706 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Brand audit maloobchodního podniku s luxusní módou Studio Cielo jako nástroj pro jeho posílení pozice na trhu
(Dominika Zíková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89792 | Management / | Theses on a related topic
Využití e-marketingu při propagaci luxusní značky W LINIE na českém a slovenském trhu
(Jan Chocholáč)2014, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//sjfg2a// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
(Polina Vlassova)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//wkz41m// | Podnikání a administrativa / | Theses on a related topic
Komunikační program značky
(Elizaveta Abbasova)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//zfmafo// | Podnikání a administrativa / | Theses on a related topic
Návrh strategie luxury marketingu značky Christian Dior
(Denisa Kalakajová)2021, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//kt85rl// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Analýza značky Lancome a její vnímání zákazníky
(Hana Cardová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79602 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Uvedení prémiové značky na český bankovní trh
(Daniel Šturm)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nv0x7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Analýza využití sociálních sítí jako nástroje marketingové komunikace značky
(Markéta Hamaďáková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/47923 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Uvedení nového produktu značky Giorgio Armani na trh parfémů
(Kateřina Paterová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/55510 | Ekonomika a management / Arts Management | Theses on a related topic