Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
m brandKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová komunikace značky M.A.C. na trhu kosmetických produktů
(Denisa Hradcová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g7at6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Greenwashing v módním průmyslu se zaměřením na značku H&M
(Zuzana Loudová)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//v7dwol// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analysis of co-branding strategies in the fashion industry - The case of H&M group
(Aizada Kalmahan)2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//3m07te// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Budovanie brand communities
(Mária Matečná)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//sjhj51// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Analýza image značky H&M
(Lenka Čermáková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/59973 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Analýza brand managementu vybrané značky
(Daniela Tomanová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46578 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix značky společnosti 3M Česko
(Lucie Hanáková)2006, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v2vr8/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie k posílení brandu a zvýšení loajality zákazníků společnosti COOLNA Z&M s. r. o.
(Zdeněk Řeháček)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//a0d586// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Znalost a vnímání značky H&M u generace Y v České republice
(Hana Dupalová)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//dy7hyo// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza značky Nebbia – rozdíl mezi interním a externím zkoumáním značky.
(Lucie Nováková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//ttvtiv// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma