Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

machinima

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Budování profesního skillsetu, skrze amatérskou tvorbu machinima
 (Mikuláš Valíček)

2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/dq5jk/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma

Filmová řeč v machinima filmech
 (Šimon Jindra)

2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//hczctn// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Střihová skladba | Práce na příbuzné téma

Machinima: Filmové umění počítačových her
 (Michal Doupovec)

2011, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/k2w1b/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Machinima - nová forma digitálního umění
 (Tomáš Stupka)

2009, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/q9ug6/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Machinima - od fragů k framům
 (Libor Alexa)

2009, Bakalářská práce, Filmová a televizní fakulta AMU / Akademie múzických umění v Praze

http://hdl.handle.net/10318/4389 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Střihová skladba | Práce na příbuzné téma

Stratégie spoločnosti Rooster Teeth v oblasti online video tvorby v rokoch 2003–2019
 (Kristián Néky)

2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/tacnl/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma

Počítačová hra jako tvůrčí nástroj ve světě umění
 (Alžběta Růčková)

2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/vaxd5/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Estetika | Práce na příbuzné téma

Umění kultury hráčů digitálních her
 (Zdeněk Záhora)

2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/pfqi4/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Gameart - digitální hry a současná vizuální kultura
 (Jan Miškov)

2008, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/pdhco/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma