Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
majalesKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza marketingové komunikace Majáles Jihlava 2009
(Jana BARTKOVÁ)2009, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//smhudr// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Historický vývoj Ústeckého Majálesu a uplatnění jeho organizátorů na trhu práce.
(Michal NEJEDLÝ)2014, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//c51t5y// | Specializace v pedagogice / Popularizace hudby a organizace hudebního života | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení dopadů konání vybraných eventů v Hlavním městě Praze na rozvoj cestovního ruchu: případové studie Pražského Majálesu a Prague Food Festivalu
(Lucie Řežábková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75024 | Ekonomie a hospodářská správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení marketingové komunikace studentského festivalu
(Kristýna Míčková)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/151544 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Vizuální styl kulturní akce
(Sára Hlásenská)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//18qmpn// | Multimédia a design / Grafický design | Práce na příbuzné téma
Síťová analýza jako nástroj plánování studentských aktivit
(Tereza Malinková)2016, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/113653 | Hospodářská politika a správa / Ekonomika a právo v žurnalistice | Práce na příbuzné téma
Rok 1956 v Československu. Odezva na události v Polsku a Maďarsku v Československu
(Martin Svoboda)2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dd35u/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství historie pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování na trhu hudebních akcí
(Gabriela Ottopalová)2019, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/135599 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma