Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
maloobchod s modouKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nákupní chování mužů na trhu s módou v ČR
(Petr Gola)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85138 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza nákupního prostředí obchodního řetězce s módou
(Anežka Šenkýřová)2022, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146509 | Marketing / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza nákupního prostředí maloobchodní jednotky s pánskou módou
(Eliška Vámošová)2016, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/113063 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
(Kuspakova Kuspakova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ndc4s/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma