Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
maloobchodni jednotkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
(Šárka Čermáková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/dcj8m/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
(Petra Kočová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ypzfg/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
(Radek Hubka)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/umlfr/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
(Michaela Koudelová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/kxe5g/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
(Kamila Sovová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/cp5ws/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
(Markéta Jirásková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/do33f/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
(Tereza Tůmová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/wa0n4/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
(Veronika Davidová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/tcmef/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky
(Lucie Kotrlíková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/jjvyy/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
(Pavla Menčíková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/dbq3g/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma