Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
maloobchodni retezec. private brandKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Brand management privátních značek maloobchodních řetězců v ČR
(Ondřej Marček)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nf5bw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
(Kristýna Hrdinová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/y5cpa/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Úloha maloobchodní značky v marketingové komunikaci obchodní firmy
(Lenka Schettlová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sh57x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
(Klára Petrů)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ihv5o/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
(Veronika Maroušková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/q2tf1/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza uvedení maloobchodní značky na trh
(Zuzana Vachová)2010, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/79870 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Vybrané privátní značky prodávané maloobchodními řetězci
(Anna Volfová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ybfuy/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání maloobchodní značky
(Pavla Žáková)2010, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/80153 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Řízení privátní značky maloobchodního řetězce
(Miroslav MRÁZIK)2013, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//7paw4m// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Analýza postoje maloobchodníků k maloobchodním značkám
(Hana Mišková)2010, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/80581 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma