Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marching cubesKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Procedurálne generovanie 3D terénu s využitím marching cubes algoritmu pomocou GPU
(Maroš Müller)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89557 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Visualisation of tunnels in ChannelsDB using Mol*
(Dušan Veľký)2024, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nm31n/ | Programování a vývoj aplikací / | Práce na příbuzné téma
Volumetrický generátor terénu a Real-Time vizualizátor
(Tomáš Jędrzejek)2014, Diplomová práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/103942 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma
Zkoumání možností využitelnosti 3D visualizace v mobilních zařízeních a jeho použití v mobilní aplikaci
(Ondřej Olšák)2012, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/93236 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma
An Exploration of Algorithms for Real-Time Terrain Destruction
(Jakub Sekanina)2023, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ir767/ | Vizuální informatika / Vývoj počítačových her | Práce na příbuzné téma