Theses on the same topic (having an identical keyword):
market segmentsKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
An Expansion Strategy for Hotel Quickly into the Indian Market: an Analysis of relevant Theoretical Frameworks and Practical Implications
(Lea Kreutzmann)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/58387 | Ekonomika a management / International Management | Theses on a related topic
Methodology of B2B Customer Segmentation in the Utilities on the Czech Market: Tool for Customer Classification into Segments
(Andrea Filová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/28666 | Ekonomika a management / International Management | Theses on a related topic
Financial market and instruments in Bosnia and Herzegovina, development, perspectives and limitations
(Emina Džubur)2012, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/prlw2/ | Hospodářská politika a správa / Finanční podnikání (angl.) | Theses on a related topic
Econometric Models and Methods in Marketing
(Tsend-Ayush Ganbaatar)2016, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fc0qd/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Theses on a related topic