Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
market strategyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Market Entry Strategy of the Global Corporations on the Markets of China
(Ziye Zhao)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79763 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
"Market entry strategy to the Czech Republic for Echo360, the smarter video platform for education".
(Carlos Daniel Cornejo Macedo)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84569 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Market Development Strategy of Music Streaming Media Companies in China
(Ge Yan)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88189 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Market entry strategy of the application Sportafolio for the Czech Republic
(Danolt Hersson Díaz Vera)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87592 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Market Entry Strategy for Mixit s.r.o. for Germany
(Zuzana Bojnanská)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82774 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Market Entry Strategy for Selected Company
(Maksim Poptcov)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79756 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Market expansion strategy for Sens Foods
(Tímea Križová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83785 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Analysis of international market strategy and growth opportunities for the garment industry in Bulgaria : a case applied to C&A
(Raphael Bonhomme)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44765 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Market Entry Strategy of Casamundo GmbH to the Czech Market
(Veronika Zapletalová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/58447 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
(Anna Větrovcová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/me6v9/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma