Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketing a propagace divadlaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing a propagace Městského kulturního zařízení Hankův dům ve Dvoře Králové nad Labem
(Nikola VONKOVÁ)2013, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//zdwrka// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Propagace vybraných divadel v Olomouci
(Barbora Valová)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tqa0p/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Súčasné trendy v propagácii divadiel vo svete a ich aplikácia na bratislavskú divadelnú scénu s prihliadnutím na jej stav a vývoj
(Uršula Mináriková)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lyq3u/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Online marketing a jeho využití v Klicperově divadle
(Judita Ouhrabková)2018, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB10336 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Marketing divadla
(Žaneta Kubalová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//gz4zj7// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikace Hudebního divadla Karlín na sociální síti TikTok
(Lucie Pokorná)2024, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění
• https://is.jamu.cz/th/ovvrx/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Práce na příbuzné téma
Marketing divadla směrem k vybranému segmentu zákazníků
(Barbora SRBOVÁ)2022, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//cqnv9u// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace Národního divadla Brno
(Johana Daňková)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nmf90/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Audiovizuální propagace divadelních inscenací
(Monika Horáková)2017, Bakalářská práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/n0ph5/ | Dramatická umění / Divadelní manažerství se zaměřením na produkční management | Práce na příbuzné téma
Reklama na sociálních sítích jako nástroj propagace restaurace
(Klára HŘEBCOVÁ)2024, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//5jdl3s// | Marketingové řízení / | Práce na příbuzné téma