Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

marketing analyse

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 21 prací)
Marketing franchisingovej firmy
 (Petra Klemová)

2020, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze

https://is.vsh.cz/th/zfrqd/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví | Práce na příbuzné téma

Analyse de l'efficacité des activités de marketing de la ville de Lipník nad Bečvou en République tchéque
 (Kateřina KROČILOVÁ)

2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//uieocl// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma

L'analyse du marketing des produits de beauté Chanel en République Tcheque
 (Julie WAVŘÍKOVÁ)

2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//m3l5ee// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma

The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
 (Ariyo Simeon Adebayo)

2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/ubps5/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma

The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
 (Annaliya Peter)

2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/s2eb5/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma

L'analyse marketing de la société ASOPOL s.r.o.
 (Alžběta DOKOUPILOVÁ)

2011, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//ysz9wv// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma

Analyse de la communication marketing et de la gestion du biathlon en République tcheque
 (Laura RACINOVÁ)

2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//6d4qbm// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma

L'analyse de la communication marketing orienté vers la course d'endurance 24 Heures du Mans
 (Bára LIBOSVAROVÁ)

2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//ap93me// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma

Génération Y et marketing de mode des marques de pret-a-porter dans l'industrie de mode - Le cas de Chanel
 (Darina UJOVÁ)

2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//233kpi// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma

ANALYSE ET DIAGNOSTIC DES STRATÉGIES MARKETING D'UN PARC AVENTURE EN FORET:ACROMIX S.A.R.L.
 (Klára ELISOVÁ)

2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//wld6j7// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 21 prací)