Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketing communication campaignKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
(Mariya Belozyorova)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ypv9n/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Communication campaign of the firm
(Afsan Bin Alam)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w0xz8/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Marketing communication of the company operating in B2B market
(Yulia Shkuratova)2015, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rqq3p/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
The Project of Marketing Communication Campaign for RD Winery of RD Group
(Thi Ngoc Diep Nguyen)2014, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//h042tl// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
(Valeriia Kabanova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wxwui/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Communication campaign of the firm
(Aditi Baindur)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/y90vs/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Práce na příbuzné téma
Social media campaign
(Ivan Komlenović)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w4nw3/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Yuliya Laas)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nqj3y/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Sabine Koch)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k0iah/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
New types of media and its influence on the marketing Campaign
(Alonso Jan Hilgert Dongo Soria)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hfj44/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma