Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketing communication on the internetKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
(Anna Klimenko)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i6f9c/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
The internet as an effective marketing tool for small businesses
(Thandiwe Ntuli)2014, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hu1ht/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace (angl.) | Práce na příbuzné téma
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
(Ayoung Park)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/buwfl/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
(Sarath Thulaseedharan Mallika)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/d2szx/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Marketing strategies for new media in the internet Era – DouYin short video as an example
(Meng Xi Zhang)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ajviy/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
The role of new media in a modern marketing communication
(Anne-Charlotte Andrieux)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fbe0o/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Social media communication and its impact on the marketing of companies in Afghanistan
(Ahmad Tamim Rashed)2021, Diplomová práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//zezjdi// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
(Katarína Marešová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cklye/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
New types of media and its influence on the corporate communication
(Pavla Mautvicová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t9s8m/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
New types of media and its influence on the corporate communication
(Anna Gordeeva)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zxmo8/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma