Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketing communication.Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Role of New Media in Marketing Communication
(Nicola Naušová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oc93g/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
International marketing communication
(Dominika Kučerová)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f81y1/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
(Anastasiia Anpilogova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jst5x/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Rebranding and Marketing Communication
(Yuru Shi)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fbz8k/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
(Artur Zhuravlev)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gewuv/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Data Mining and Its Effective Utilisation in Marketing Communication
(Jan Syrinek)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m3vko/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The ethical issues in marketing communication
(Anastasia Andreeva)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e91lt/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
(Ilya Abdrakhmanov)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kt6wm/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
(Serpil Boyraz)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o0trf/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma